سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در چهارم آبان ماه

در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۴۶۹ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۸۳ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه  چهارم آبان ماه در ابتدای معاملات با اُفت هزار و ۹۳۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۲ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۴۶۹ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۸۳ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت هزار و ۸۸۶ واحدی بر روی پله ۳۷۸ هزار و ۲۷۲ واحدی قرار گرفته است.

سه نماد شپدیس، نوری و شفن بیشترین تاثیر را تا به این لحظه بر شاخص بورس داشته اند.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل با رشد ۴۹۶ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۲ هزار و ۱۴۵ واحدی بر روی پله ۳۷۸ هزار و ۱۲ واحدی قرار گرفت.

نماد شپدیس، نوری و فولاد بیشترین تاثیر مثبت و شفن، شخارک و وپارس تا به این لحظه بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند. شاخص فرابورس نیز با رشد ۲۰ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۹۶۹ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل در ساعت 11:35 دقیقه با رشد 178 واحدی روی پله یک میلیون و 384 واحد قرار گرفت، شاخص کل هم وزن نیز با اَفت 3هزار و 95 واحد بر روی پله 377 هزار و 63 واحد گرفت.

سه نماد فسبزوار شپنا و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص در این لحظات داشته اند. در این دقایق بازار، 153 نماد در صف فروش و ۳۶ نماد در صف خرید است.

شاخص فرابورس با اُفت کمتر از یک واحدی روی پله 19 هزار و 674 واحدی قرار گرفت.

اننهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.