سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح شهردار شب در ساری

طرح شهردار شب در شهرداری ساری به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حسن کلانتری معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی مناطق شهردار ساری با بیان اینکه طرح شهردار شب در شهرداری ساری اجرایی شد، گفت: هدف مجموعه مدیریت شهری ارائه خدمات بهتر و مستمر به شهروندان است و امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم گام‌های موثری در راستای خدمت به شهروندان برداریم.

او افزود: شهردار شب، دوره‌ای هرشب از میان مدیران شهرداری انتخاب می‌شود.

کلانتری با اشاره به اینکه خدمات شهرداری‌ها در طول شبانه‌روز گسترده بوده و محدود به ساعت خاصی نیست، گفت: شهرداری‌ها بی‌وقفه و تعطیل‌ناپذیر به خدمت‌رسانی مشغول هستند و شهرداری ساری هم از این مساله مستثنی نیست.

او افزود: بعلت اینکه خدمات شهرداری ۲۴ ساعته انجام می‌شود و بساری از امور خدمات شهری از جمله کار نظافت و رفت و روب شهری در طول شب انجام می‌شود اجرای طرح شهردار شب، نظارت بر خدمات‌رسانی بهینه و کارآمد در این ساعات شب را میسر می‌کند.

کلانتری گفت: در ایام تعطیلات و ساعاتی از شب، موضوعاتی از جمله احتمال ساخت و ساز غیر مجاز، تخلیه خاک و نخاله‌های ساختمانی و همچنین اشکالاتی در حوزه تاسیسات، زیباسازی، سد معبر، مدیریت بحران در سوانح و برخی حوزه‌های دیگر وجود دارد که تشدید نظارت بر عملکرد نیرو‌ها و اتخاذ تصمیم مناسب بهنگام، تاثیر بسزایی در رضایتمندی و رفاه شهروندان دارد.

او افزود: اطلاع از وضعیت و میزان آمادگی یگان‌های آتش‌نشانی، نظارت بر عملیات عمرانی شبانه شهرداری، مدیریت ضرورت‌های بحرانی، رصد و پیگیری کمیت و کیفیت خدمات شهری از مهمترین وظایف شهرداران شب محسوب می‌شود؛ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در شب آشکارتر می‌شود و گاهی شهرداری‌ها می‌توانند در کاهش این آسیب‌ها موثر باشند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.