سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشت اثر به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان راه یافت

رئیس انجمن نمایش استان سمنان گفت: هشت اثر مشروط به اصلاح نکات فنی و تکنیکی هیات داوران به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان در آبان ۱۴۰۰ راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،رحیم موسوی رئیس انجمن نمایش استان سمنان با اشاره به نام آثار راه یافته به جشنواره تئاتر استان سمنان گفت : نمایش "ماشین نشینها" به کارگردانی حسن سرچاهی و "شانس در می‌زند" اثر احمدعلی عرب از شاهرود، "با من به جهنم بیا" به کارگردانی حسام خلیل نژاد و "پشت بام" اثر رضا فوادی از دامغان، "موزه مرگ" اثر محمدجواد بشارت، "راز شکست فاتحان" به کارگردانی محمدعلی دانشگر و "رؤیای امریکایی" اثر شهرام آذرمهر از سمنان و "سکوت" به کارگرداتی پویا شهرابی از گرمسار آثار راه یافته به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان هستند.

او افزود: نماینده هیات داوران شاهرود و دامغان "محمد عرب اسدی"، نماینده هیات داوران سمنان "محمدمهدی مرادی حقیقی" و نماینده هیات داوران گرمسار "بابک صبوری" است.

موسوی بیان کرد: کارگردانان آثار با تماس با نماینده داوران شهرستان خود، موارد اصلاحی را دریافت و با نظارت آن نماینده به منظور ارتقاء سطح کیفی آثار نسبت به رفع اشکالات و نواقص کار اقدام می‌کنند.

رئیس انجمن نمایش استان سمنان گفت: تاریخ برگزاری جشنواره تئاتر استان سمنان از بازه هفتم تا نهم آبان ۱۴۰۰ به دوازدهم تا چهاردهم آبان منتقل شد.

 ۱۴ اثر نمایشی، ۲۷ تا ۳۰ مهر ۱۴۰۰ برای حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان بازبینی شد.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.