سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوجوان سنندجی یک قطعه کبک به محیط زیست تحویل داد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کردستان گفت: نوجوان سنندجی دوستدار محیط زیست و حامی حیوانات یک قطعه کبک به یگان حفاظت محیط زیست کردستان تحویل داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، زانیار نازدار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کردستان اظهار کرد: "مهرشاد عبدالملکی" پسر نوجوان سنندجی در هنگام بازی یک کبک را که در زمین فوتبال بچه‌ها سرگردان بود نجات داده و جهت رها سازی در زیستگاه‌های مناسب به یگان حفاظت محیط زیست تحویل داد.

او افزود: پس از بررسی‌های دامپزشکی و با توجه به شرایط مطلوب و اطمینان از سلامتی کامل کبک در زیستگاه‌های مناسب منطقه حفاظت شده تحت مدیریت، دوباره به دامان طبیعت باز گردانده شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کردستان با تشکر و قدردانی از تفکر و دیدگاه زیست محیطی این نوجوان و خانواده‌ی وی؛ خاطرنشان کرد: این اولین بار نیست که یک دوستدار محیط زیست در حفظ و نگهداشت حیات وحش و محیط زیست در استان کردستان کوشش و تلاش کرده است، بلکه بار‌ها این حرکت فرهنگی تکرار شده است و خوشبختانه مردم استان همیشه از فرهنگ والای حمایت زیست محیطی و مهربانی با طبیعت شُهره بوده اند و هر روز به تعداد دوستداران و همیاران محیط زیست در این استان افزوده می‌شود.

گفتنی است کار این نوجوان حامی محیط زیست برای کودکان، نوجونان و حتی سایر اقشار جامعه الگو است و با انجام این اقدام مثال زدنی، از سوی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان با اهدا لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: کبک ، محیط زیست ، رهاسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.