سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگترین کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس خراسان رضوی رسید

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: بزرگترین کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی کشور با ارزش بیش از ۸۷ میلیارد ریال به مدارس خراسان رضوی اعزام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مشهد گفت: برنامه‌های حوزه تربیت بدنی سلامت منطبق بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که با تاکید  بر ارتقای شایستگی‌های پایه، شکوفایی استعداد‌ها و رساندن دانش‌آموزان به مراتبی از حیات طیبه است.

او افزود: ۱۵ میلیون دانش‌آموز سراسر کشور، جامعه هدف فعالیت‌های حوزه تربیت بدنی و سلامت است و امروزه با توجه به سبک زندگی غیرفعال و کاهش میزان تحرک باید تلاش کنیم با "مدرسه محوری" پویایی، نشاط، سلامت و توانمندی نسل را ارتقا بخشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: حوزه تربیت بدنی محیطی مناسب برای تربیت دانش‌آموزان و آموزش مهارت‌هایی  همانند: خود اتکایی، جمع گرایی و وفاق با توجه به ساحت‌های زیستی و اجتماعی است.
 
حمیدی با اشاره به اینکه فعالیت‌های حوزه تربیت بدنی یکی از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، بیان کرد: پانصد میلیارد ریال اعتبار برای ارسال تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس کشور اختصاص یافته و دستگاه تعلیم و تربیت خراسان رضوی با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های استانی موفق به اعزام بزرگترین کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی کشور با ارزش بیش از ۸۷ میلیارد ریال شد.
 
انتهای پیام//م.ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.