سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف گاو صندوق دزدیده شده از پایتخت در زرندیه

ماموران انتظامی پرندک شهرستان زرندیه کشف گاو صندوق سرقتی از تهران را کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با هوشیاری و دقت نظر ماموران کلانتری ۱۳ پرندک شهرستان زرندیه، گاوصندوق سرقتی از تهران در عملیات پلیس کشف شد.

سرهنگ روح الدین یوسفوند فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۳ پرندک شهرستان، در حین گشت زنی به یکدستگاه خودروی پژو ۴۰۵ فاقد پلاک که در حاشیه جاده توقف کرده بود، مشکوک شدند.

سرهنگ یوسفوند افزود: قبل از حضور ماموران انتظامی، سرنشینان خودرو از محل متواری شدند که با بررسی دقیق ماموران انتظامی، یک دستگاه گاوصندوق که سارقان در حال برنامه ریزی برای بازکردن آن بودند، در محل کشف شد.

او اضافه کرد: در بررسی انجام شده مشخص شد که گاو صندوق از منزل شهروندی از استان تهران سرقت شده و حاوی تعداد ۲۸ فقره چک به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال، تعداد ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه، دفترچه بانکی و مدارک هویتی است.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه بیان کرد: بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده، مالباخته شناسایی و تمامی اموال صحیح و سالم به وی تحویل داده شد.

شاکی پرونده بعد از این عملیات پلیس، در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان، از اقدام پلیس قدردانی کرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.