سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پادکست ورزشی؛

از تحقیر یاران رونالدو و پیروزی رئالی‌ها در نیوکمپ تا حضور یک استقلالی در میان برترین استعداد‌های آسیا

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی امروز استقلال تهران در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا امیرعلی صادقی بازیکن استقلال به عنوان برترین استعداد زیر ۲۱ سال فوتبال در این قاره معرفی شد.

شب گذشته تیم‌های رئال مادرید و بارسلونای اسپانیا به مصاف هم رفتند و در پایان کهکشانی‌ها موفق شدند برای نود و نهمین بار پیروز این مسابقه شوند. این چهارمین برد متوالی رئالی‌ها در ال کلاسیکو بود.

در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، شب گذشته منچستریونایتد مقابل لیورپول با ۵ گل شکست خورد. کریس رونالدو پس از این باخت در اینستاگرام خود نوشت: برخی اوقات نتیجه آن چیزی نیست که دوستش داشته باشی. این باخت به ما مربوط می‌شود، فقط ما ، زیرا هیچکس در این نتیجه مقصر نیست.

هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال شب گذشته آغاز شد و تیم فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در دیدار نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ از سد آذرباتری ارومیه عبور کند. همچنین شهدای یزد هم تنها تیمی بود که با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست داد.

مسابقات لیگ بسکتبال NBA بامداد امروز با ۵ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار تیم لس آنجلس لیکرز در ثانیه‌های پایانی توانست ممفیس گریزلیز را از پیش رو برداشته و اولین برد خود را در این رقابت‌ها به ثبت رساند.

بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی، جام یادگار امام (ره) از امروز (دوشنبه) با حضور ۳۰ تیم در دو رشته آزاد و فرنگی آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.