سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شایعات تورم چند صد در صدی، صرفا جنگ روانی است/ آمریکا با رفع تحریم‌ها به برجام برگردد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اینکه می‌گویند تورم چند صد درصدی در انتظار کشور است، صرفاً جنگ روانی است.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که آیا با نزدیک شدن به آخر سال با تورم چند صد درصدی در کشور مواجه خواهیم بود؟ گفت: امسال سازمان برنامه و بودجه به گونه‌ای عمل کرده که استقراض صورت نگیرد و پایه پولی کشور افزایش پیدا نکند.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری در ادامه افزود: امیدواریم با همکاری مجلس شورای اسلامی مشکلات معیشتی مردم کم تر شود و مشکلاتی که در کشور وجود دارد کاهش یابد.

حسینی تصریح کرد: ان‌شاءالله در لایحه بودجه تغییرات اساسی صورت بگیرد؛ اما اینکه می‌گویند تورم چند صد درصدی در انتظار کشور است، صرفاً جنگ روانی است و می‌خواهند مردم را نگران کنند؛ درست است که کشور در شرایط خوبی تحویل دولت سیزدهم داده نشد و اکنون مشکلاتی وجود دارد، اما دولت همه توان خود را به کار خواهد گرفت که مشکلات برای مردم کم تر شود.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری درباره تامین اعتبارات بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: تخصیص اعتبارات بودجه بر اساس اولویت بندی در حال انجام است و به هر مقدار که مدنظر باشد پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که وزیر وزیر امور خارجه بیان کرده بود که مذاکرات از سر گرفته خواهد شد، آیا از سرگیری مذاکرات با طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای مداخله نخواهد داشت؟ اظهار کرد: دولت بنا دارد که مصوبه مجلس را مد نظر کار خود قرار دهد و همچنین آقای رئیسی در دیدار با رهبر انقلاب اشاره کردند که ما منتظر تصمیم غربی‌ها هستیم و آنها باید مواضع خود را مشخص کند.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا مذاکرات انجام شود، اما بحث این است که این مذاکرات باید به گونه‌ای انجام شود که نتایج آن مترتب باشد؛ مذاکره برای مذاکره برای ما معنا و مفهومی ندارد و آمریکایی‌هایی که از برجام خارج شدند، باید با رفع تحریم ها به برجام برگردند؛ مواضع جمهوری اسلامی ایران درباره این مسائل شفاف و روشن است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
محسن
۲۱:۲۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
یک پلتفورم خاص جهت معیشت ملت تعریف کنیدهنوزه که هنوزه هدفمندی یارانه هادرست اجرانمیشودونسل سوخته روزبه روزتعددش فزونی میابدبااین گرانیها.
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
تورم ایران منفیه
من تورمی نمیبینم
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
دروغ کارشما است وهیچ چیزی را راست نمیگویید
حتما گرانی در راه است وخدا به فریاد مان برسد
عباس گودرزی
۱۹:۱۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
سلام راستی شما میدانی درصد یعنی چه ؟ اگر یک کالایی قیمتش دو برابر شود می گویند 100 درصد افزایش قیمت . حال اگ مثل مرغ از 8 تومان به 40 تومان برسد یعنی 5 برابر قیمت یعنی 5 صد، درصد یعنی افزایش یعنی چندین صد درصدی . حال شیری که 900 تومان بود به 8 هزار تومان رسیده یا پارچه ای که متری 30 هزار تومان بوده به 200 هزار تومان رسیده یا تخو مرغ 200 تومانی که به 2000 تومان رسیده را جنابعالی محاسبه کنید تا معلوم شود مدرک رانتی گرفته ای یا درس خوانده ای .!! بعد اظهار نظر کن .1
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
فعلا که با رشد قیمت مرغ لاستیک افزایش دوباره قیمت ماشین واقعیت داره