سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام های تسلیت برخی مسئولان کازرون در پی درگذشت مادر شهید حجت الاسلام خرسند

مسئولان کازرون در پیامی درگذشت مادر شهید حجت الاسلام خرسند امام جمعه سابق این شهرستان را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  متن پیام تسلیت امام جمعه و مدیر حوزه علمیه صالحیه کازرون بدین شرح است:

انا الیه و انا الیه راجعون

مادر شهید لیلة القدر حاج شیخ محمد خرسند بعد از دو سال و نیم رنج فراق به فرزند شهیدش پیوست.

اگر چه حاج رمضان و بانو احترام در عند ربهم و جنت الماوی مهمان شهید عزیز ما هستند، اما همراهی و تعزیت کمترین واژه‌ای برای تسلّی بازماندگان و داغداران از این مصیبت هست.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت، برای آن مرحومه علو درجات و همنشینی با انبیاء و اولیاء و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه ایزد متعال خواستاریم.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در پی درگذشت مادر شهید خرسند

سرهنگ ستاد اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون نیز در پیامی درگذشت مادر شهید خرسند را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید گرانقدر خرسند

سلام علیکم

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

درگذشت مادر  شهید خرسند، شهید لیله القدر، پس از سالها تحمل رنج ، سختی و بیماری موجب تاسف و تالم خاطر همگان شد.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به خانواده معزز شهید خرسند تسلیت عرض نموده،و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدش قرین رحمت ربوبی گردند.

همچنین حسین دهقان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون با صدور پیامی درگذشت مرحومه بانو احترام شجاعی مادر شهید حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنّا لله و اِنّا الیه راجعون

خبر در گذشت مادر مؤمنه و بافضیلت شهید لیله القدر حجت الاسلام والمسلمین حاج محمدخرسند امام جمعه شهید،فقید و شجاعی که خدمات ارزنده ای در زمان حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل و چه پس از آن در جایگاه امام جمعه شهرستان کازرون به این شهر و کشور ارائه کرد و مزد آن را نیز خداوند در شب قدر از طریق درجه رفیع شهادت به وی عطا فرمود، و قطعا تربیت چنین فرزندی حاصل دست رنج و ایثارگری این مادر مرحومه بوده که خبر رحلتش باعث تاسف و تالم فراوان اینجانب گردید.

اینجانب مصیبت فقدان مرحومه مغفوره بانو احترام شجاعی، را به خانواده محترم ایشان و عموم مردم شهرستان تسلیت عرض می‌ نمایم و از درگاه خداوند منان برای آن مرحومه سفر کرده به جوار رحمت حق، حشر با صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر خواستارم.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.