سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از هفت طرح ورزشی تا پایان امسال در اصفهان

رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هفت طرح ورزشی در استان تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین محمودیه رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مساحت هفت طرح ورزشی را بالغ‌بر ۱۰ هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: زمین چمن مصنوعی، سالن کشتی و سالن چندمنظوره ازجمله این طرح‌هاست.

وی با اشاره به اینکه اعتبار طرح‌ها حدود ۱۰ میلیارد تومان است خاطرنشان کرد: این اماکن ورزشی در شهرستان‌های اصفهان، شاهین‌شهر و میمه و برخوار قرار دارند.

رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بابیان اینکه در هفته تربیت‌بدنی امسال پنج پروژه از سوی این نهاد تکمیل و افتتاح شد اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی و سالن صخره‌نوردی در شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد و آران وبیدگل از زمره این طرح‌ها بود.

محمودیه تصریح کرد: مساحت این مجموعه‌های ورزشی حدود ۶ هزار مترمربع است و به‌غیراز این پروژه‌ها، پنج طرح دیگر از سوی دیگر نهاد‌ها مانند آموزش‌وپرورش در هفته تربیت‌بدنی افتتاح شد.

وی ادامه داد: استان اصفهان افزون بر ۱۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی دارد و تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری آنان ضروری است.

سرانه ورزشی این استان حدود ۰. ۴۶ مترمربع به ازای هر نفر است و در مقایسه با بیشتر استان‌ها وضعیت مطلوبی ندارد.

استان اصفهان با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر دارای ۲۴ شهرستان، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان‌یافته و بالغ‌بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.