سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوتبالیست ملایری به اردوی تیم ملی امید کشور دعوت شد

محمدمهدی احمدی، ورزشکار جوان ملایری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید کشور دعوت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا سپهری نیا ، رئیس ورزش و جوانان ملایر گفت: در حکمی از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران "محمد مهدی احمدی" ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید کشور دعوت شد تا بار دیگر شاهد درخشش ورزشکاران ملایری در مسابقات فراملی و آسیایی باشیم.

او افزود: احمدی، بازیکن ارزنده و با اخلاق ملایری از شاگردان " داود ترک" در تیم‌های یاوران و آموزش و پرورش ملایر بوده و حضور در تیم نفت مسجد سلیمان را در صدر کارنامه فوتبالی خود دارد.

رئیس ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه داور بین المللی ملایری نیز عهده دار قضاوت و داوری مسابقات کشتی پهلوانی کشور شد، تأکید کرد: "مسعود چوبین"، داور بین المللی ملایری در حکمی از سوی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور به عنوان داور مسابقات کشتی پهلوانی انتخاب و معرفی شد.

سپهری نیا با بیان اینکه این مسابقات که به منظور انتخاب پهلوان کشور و کسب بازوبند پهلوانی در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود،بیان کرد: چوبین که مدتی پیش از دنیای داوری کشتی آزاد و فرنگی داوطلبانه خداحافظی کرده بود، این بار از سوی فدراسیون زورخانه‌ای کشور به این مسابقات دعوت شد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.