سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به مشکلات شهری شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: در تنش آبی و کرونا نقش رسانه‌ها خیلی موثر بود و امیدوارم همیشه متحد و یک دل و یک صدا پیگیر مشکلات باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان ضمن تبریک ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، گفت: رسانه‌های شادگان اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند و در اکثر مواقع پیگیری آن‌ها نتیجه بسیار خوبی داده است.

او با بیان اینکه در تنش آبی و کرونا نقش رسانه‌ها خیلی موثر بود و امیدوارم همیشه باهم‌متحد و یک دل و یک صدا پیگیر مشکلات شادگان باشند، افزود: ما در استان برای گرفتن برخی امتیازات از همین مطالبی که در رسانه‌ها منتشر شده استفاده کردیم و اتفاقا هم بسیار کارساز بود.

صبری پور بیان داشت: رسانه‌ها نقد کنند، اما منصفانه باشد و صرفا بر اساس داده‌های شفاهی مطلب ننویسند و مسئولان شهرستان باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند چرا که رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسولین هستند.

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیار خرسندم که امروز این فرصت مهیا شد و توانستم در میان اصحاب رسانه باشم؛ هر چند که همیشه اخبار و منشورات خبرنگاران را از راه فضای مجازی دنبال کرده معضلات مطروحه را به مسئولین مرتبط در استان و کشور انعکاس می‌دهم.

او افزود: در بحث مسئولین کار قانونگذار نظارت است این که عنوان می‌شود نماینده عامل صد در صد‌ی در عزل و نصب مسئولین می‌باشد خلاف واقع است؛ همیشه سعی بر این بوده که کنار مسئولین باشیم و آن‌ها را جهت خدمت به مردم حمایت کنیم؛ ضمن این که با مسئولین کم کار هیچ گونه تعارف و مماشات نداشته و نداریم.

ناصری نژاد بیان داشت: با فشار‌ها و پیگیر‌هایی که به وزراتخانه‌ها و سازمان‌ها در تهران به عمل آوردم امروز شرکت‌های مستقر در حوزه‌ی شهرستان را موظف کردم که در بحث اشتغال، حق آلایندگی، تعهد‌های اجتماعی اولویت را به شهرستان شادگان قائل شوند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بندر شادگان در نقطه‌ای احداث کردم که قبل از آن به جز صیادان معدودی این این مکان را نمی‌شناختند؛ خدا را شاکرم که امروز بندر شادگان را با نام و رسم در کشور مطرح کردیم.

این مقام مسئول با اشاره به این که مردم بخش دارخوین هنوز به حقوق واقعی خود از شرکت‌های نیشکر نرسیده اند و با آن چه که ما در نظر داریم فاصله‌ها وجود دارد؛ گف: تعامل ما با شرکت‌های کشت و صنعت نیشکر در روال مثبت قرار گرفته، نوید روز‌های خوش و نتیجه بخشی است؛ تلاش‌های ما ادامه داشته، جوانان نباید ناامید شوند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.