سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه ۱۵۰ مقاله در همایش ملی پلیمر ایران در تبریز

۱۵۰ مقاله در ششمین همایش ملی پلیمر ایران در دانشگاه صنعتی سهند ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دکتر رضایی دبیر اجرایی این همایش گفت:حدود یکصد مقاله به صورت شفاهی و ۵۰ مقاله به صورت آفلاین در این همایش به صورت مجازی ارائه خواهد شد.

اوافزود:اساتید، دانشجویان، پژوهشگران، متخصصان و صاحبان صنایع از شرکت کنندگان اصلی این همایش هستند که در آن دستاورد‌های پژوهشی انجام شده در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی شرکت‌ها و همچنین چالش‌های صنعت پلیمر به اشتراک گذاشته می‌شود.

ششمین همایش ملی پلیمر پنجم و ششم آبان با شعار پژوهش و آموزش تقاضامحور و رویکرد ارتباط با صنعت و با هدف توسعه و حرکت به سمت صنعتی شکوفا و دانش‌بنیان، با همکاری انجمن علوم و مهندسی پلیمر ایران در تبریز برگزار می‌شود.

ارایه مقالات پژوهشی کاربردی و فناورانه، نشست‌های علمی - تخصصی با موضوعات کاربردی و صنعتی حوزه مهندسی پلیمر، بازار ایده و فنآوری، طرح چالش‌های پژوهشی صنایع پلیمر کشور در قالب همکاری پژوهشی با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها بخش‌های این همایش علمی دو روزه اعلام شده است.

سنتز پلیمرها، کاتالیست ها‌ی پلیمریزاسیون و مهندسی پلیمریزاسیون، فیزیک پلیمرها، فرآیند‌های شکل‌دهی پلیمرها، شبیه‌سازی و مدل‌سازی و رئولوژی سامانه‌های پلیمری، کامپوزیت‌ها و آلیاژ‌های پلیمری، فیلم‌ها و غشا‌های پلیمری، حسگر‌ها و پلیمر‌های هوشمند، بازیافت پلیمر‌ها و محیط زیست، پلیمر‌های تجدیدپذیر و کاربرد پلیمر‌ها در سامانه‌های تولید و پزشکی از مهمترین محور‌های این همایش ملی است.

بنا به اعلام دبیرخانه همایش، شرکت برای عموم علاقه‌مندان از طریق اکانت مهمان در وب سایت این همایش به آدرس http://hampa.sut.ac.ir/fa امکان پذیر است.

دانشکده پلیمر دانشگاه صنعتی سهند که میزبان این همایش ملی است نخستین دانشکده مهندسی پلیمر شمال غرب کشور و دومین دانشکده جامع مهندسی پلیمر در ایران است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.