سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع پیکر مادر شهیدان خودسیانی، اسوه صبر و استقامت

پیکر مادر شهیدان «خودسیانی» امروز در اصفهان تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ماه منیر موحدی مادر شهیدان «علی‌محمد، مسعود و ناصر خودسیانی» پس از سال‌ها فراق به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

پیکر مادر این شهیدان امروز با حضور اقشار مختلف مردم در محله آفاران اصفهان تشییع شد و در قطعه ایثارگران باغ رضوان این شهر آرام گرفت.

شهید ناصر خودسیانی، بیست و هشتم بهمن ۱۳۴۲، در اصفهان چشم به جهان گشود. دانش آموز سوم متوسطه در رشته حقوق بود که به عنوان هلال احمر در جبهه حضور یافت.

او از معاونان گردان امداد و انتقال بهداری لشکر ۱۴ امام حسین (ع) بود که بیست و یکم اسفند ۱۳۶۳، در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به سر به فیض شهادت نائل آمد.
شهید مسعود خودسیانی، متولد بیست و هشتم بهمن ۱۳۴۲، دانش آموز چهارم متوسطه رشته ریاضی بود که به عنوان بسیجی در جبهه‌ها حضور یافت.

خط شکن گردان موسی بن جعفر (ع)، هم بیست و یکم اسفند ۱۳۶۳، در جزیره مجنون عراق مانند برادرِ دوقلویش ناصر، بر اثر اصابت ترکش به سر و فقط در فاصله زمانی چند ساعت شهید شد.

شهید علی‌محمد خودسیانی، فرزند دیگر این مادر شهیدان، هفتم اسفند ۱۳۳۹، در شهرستان آبادان چشم به جهان گشود تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت.

وی سی ام شهریور ۱۳۶۰، با سمت فرمانده گروهان در دارخوین بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

هر سه شهید در ۲۱ سالگی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.