سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی بیمارستان شفا اهواز با کار جهادی

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از بازسازی بیمارستان شفا با کمک دانشگاه علوم پزشکی، سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی خبر داد.

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص بازسازی و افتتاح بیمارستان شفا اهواز گفت: یکی از موضوعات مهم در شیوع کرونا وضعیت پیک این بیماری است.

او بیان داشت: طی پیک بیماری کرونا ویروسبیمارستان‌ها تحت درمان بیماران کرونایی قرار می‌گیرند؛ و بیماران از تخت‌های بیمارستانی محروم می‌شوند و طی درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپاه تلاش کرد در بخش درمان کمک کند.

سردار شاهوار پور افزود: سپاه تلاش کرد ۲ مجوعه بیمارستان طالقانی و بیمارستان شفا را بهربرداری کرد و بازسازی بیمارستان شفا با کمک علوم پزشکی و گروه‌های جهادی شبانه روز انجام شد و طی ۲ ماه این امر را محقق کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: در بخش تجهیزات آماده سازی صورت گرفت و ۱۰۰ تخت برای ارائه خدمات درمانی بیماران دارد و از ظرفیت بهداشت و درمان سپاه، بسیج جامعه پزشکی برای بخش درمان استفاده شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با کمک سپاه پاسداران خدمات درمانی در این بیمارستان ارائه شود و این بیمارستان ظرفیت توسعه دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.