سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرسی در بازار شدت می گیرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از شدت گرفتن گشت‌های سیار بازرسان در بازار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از شدت گرفتن گشت‌های سیار بازرسان در بازار خبر داد و گفت: این بازرسی‌ها در بخش‌های مختلف عرضه کالا صورت می‌گیرد.

او افزود: گشت مشترک روزانه با همکاری تعزیرات حکومتی استان زنجان، سازمان صمت، اداره کل غله استان، پلیس امنیت اقتصادی، جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

او در ادامه گزارشی از اقدامات ۶ ماهه در حوزه بازرسی ارائه داد و افزود: در این مدت ۲۴۹ اکیپ شامل یک هزار و ۱۰۶ خودرو, بازرسی از بازار را انجام دادند.

مظفری با اشاره به اینکه مبلغ محکومیت واحد‌های صنفی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است، گفت: در همین جهت ۸۲۸ واحد متخلف شناخته شده و واحد‌های بدون تخلف نیز ۱۵۵ مورد بوده و ۱۳۳ تذکر نیز به سایر واحد‌ها داده شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه تعداد پرونده‌های وارده در این مدت۲ هزار و ۲۹ فقره در حوزه کالا و خدمات بوده است گفت: میزان محکومیت در این بخش ۱۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

مظفری همچنین تعداد پرونده‌های وارده در حوزه بهداشت و درمان را ۱۸۷ فقره اعلام کرد و افزود: میزان محکومیت در این بخش  ۳۵۹ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.