سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۱۴۰ بیمار در شبانه روز گذشته

با فوت ۱۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۵ هزار و ۳۶۳ نفر رسید.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (دوشنبه، ۳ آبان) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۵۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۷۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۳۶۰ نفر رسید. متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۴۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۵ هزار و ۳۶۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۴۲۹ هزار و ۹۸۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۴ هزار و ۲۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۴ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۱۴۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضع قرمز، ۱۲۸ شهر در وضع نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضع زرد و ۸۳ شهر در وضع آبی قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۸۵۸ نفر دُز اول، ۳۰ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۴۰۰ نفر دُز دوم و ۶۲ هزار و ۵۱۴ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۸۱ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۷۷۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته، ۹۵۳ هزار و ۹۸۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
حسینی
۱۴:۰۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
متاسفانه مادرم هر سه دز واکسن سینوفارم زد ولی متاسفانه باز به خاطر ابتلا به کرونا فوت شد.
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
حالا که کرونا کنترل شده، یه فکری برای آلودگی هوا، ترافیکهای سنگین و ویرانی محیط زیست کنید.
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
آمار بیماری کرونا کنترل شده نه خود بیماری کرونا
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
اگر ریگی در کفش ندارید آمار عوارض و فوتی های واکسن را اعلام کنید
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
تموم دنیا دارن از همین واکسنا استفاده میکنن اونوقت نفهمایی مثل تو هنوز نمیخواین باور کنین!!!! تا وقتی که واکسن نیومده بود که همش میگفتین چرا واکسن وارد نمیکنید!! الان که واکسن داریم و تزریق میکنن شماها میگید واکسن نزنید و یکسری مزخرفات دیگه! واقعآ سالمین؟ مغزتون سر جاشه؟
هانیسا فن
۱۷:۱۳ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
فندوق مغز تا دیروز واکسن نبود گوش زمین زمان را کر کرده بودید آی ایران واکسن ندارد الان که ایران از همون واکسن ها وارد کرده هر مدلش که بخوایی موجوده حالا میگن عوارض کشته شده ها متنشر کنید
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
اول اینکه توهین نکنید. دوم اینکه نوعی از جاهلیت هم این نیست که هر حرف هرکسی که اول نامش کلمه دکتر داشت را بی چون و چرا و مثل غلام حلقه به گوش بپذیریم، حتی اگر حرفهایش غیر منطقی بود؟!

این دکترهای ستاد کرونا اولش گفتند با واکسن ایمنی کامل ایجاد میشه و هیچکس حتی ناقل هم نخواهد بود بعد گفتن هیچ کس مریض نمیشه، بعدش گفتن هیچکس مریضی شدید نمیگیره بعد گفتند هیچکس نمیمیره که هیچکدوم درست از آب در نیومد. من میترسم چندروز دیگهدوباره نظرشون رو عوض کنن و بگویند هرکس واکسن بزنه مرگش آسون میشه!

محترمانه عرض میکنم بیاید زودباور نباشیم.
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
من تحقیق کردم واکسن پاستور علمی هست ولی توی شهرما نیست.حق انتخاب باید باشه تو زدن واکسن.مادرم تست داد منفی بود سینوفارم زد تب و سرفه و سردرد بی امان و بدن درد و سرفه و آب ریزش داشت.تمام مدارکش موجوده خب من چطور اعتماد کنم سینوفارم بزنم هرروز که میرم میگن پاستور واسه دانش آموزا هست و بهم نمیزنند.
محمد
۲۲:۵۷ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
اگر سایرین خودشان را در چاه پرت کردند ما هم باید اینکار را بکنیم؟!
چرا از اون صدها پزشک و پرستار خارجی که بخاطر نزدن واکسن اخراج شده‌اند چیزی نمیگویید؟! این یعنی خود دکترهای اروپایی به واکسن خودشان اعتماد ندارند. حالا ما چرا باید اعتماد کنیم و کاسه داغتر از آش باشیم؟
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
خدایی واکسن ها موثر ایا?
مینا از لندن
۱۴:۵۲ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
با خیالی آسوده برمیگردم تهران ، عاشق وطنم هستم
مینا از لندن
۱۴:۵۱ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
بنده افتخار میکنم ایرانی هستم خداروشکر آمارها نزولی شده
با خیال راحت برمیگردم تهران
se hosein
۱۵:۴۷ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
از ترس گرفتن كرونا رفتي ؟
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
باز آ هرانچه هستی بازآ
هیچ جای دنیا وطن نمیشود
محسن
۱۶:۳۳ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
مینا سوغاتی مینو بیار