سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز علاقه نایب قهرمان المپیک از آموزش به کشتی گیران نونهال

علیرضا رضایی نسبت به حضورش در اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان و آموزش به آینده سازان ایران، ابراز علاقه و خرسندی کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رضایی دارنده مدال‌های نقره المپیک و برنز جهان در سنگین وزن کشتی آزاد در مورد حضورش در اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان گفت: فکر می‌کنم این اردو و برگزاری آن حرکت مثبتی در کشتی باشد.

وی ادامه داد: من روز جمعه در این اردو حضور یافتم، اما اگر هر روز دیگری هم بود، چون این عزیزان آینده سازان کشتی کشورمان هستند با کمال افتخار و میل و عشق و رغبت به این اردو می‌آمدم.

مدیر اسبق تیم‌های ملی کشتی آزاد در مورد سطح این اردو گفت: کشتی گیران هم سطح مناسبی داشتند و هم مربیان خوبی در کنار آن‌ها هستند و این حرکت بسیار خوب و زیبا و پسندیده فدراسیون است که مربیان شخصی آن‌ها را به این اردو دعوت کرده است.

وی افزود: قطعاً وجود چنین اردو‌های مقطعی در طولانی مدت به کشتی کمک فراوانی می‌کند، چون این‌ها نسل آینده کشتی کشورمان هستند و من فکر می‌کنم این بهترین حالت برای تشکیل اردو‌ها در این رده سنی است.  

نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در سطح استان‌ها برنامه ریزی وسیع‌تر داشته باشیم و امکانات را بسنجیم و اردو‌ها را در این سطح برگزار کنیم بسیار خوب است، حتی می‌توانیم مدرسان را به اردو‌های شهرستان‌ها بفرستیم. اما همین که توسط فدراسیون این اردو‌ها به شکل ملی برگزار می‌شود برای آینده کشتی بسیار مناسب است. از متولیان این کار تشکر می‌کنم، چون هر چه قدر به این سطوح توجه کنیم برای آینده کشتی ایران کار کرده ایم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.