سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایداری هوای سرد تا پایان هفته در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا پایان هفته، جبهه هوای سرد همچنان در استان کرمان باقی خواهد ماند.

مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه امروز ورزش باد شدید به ویژه در جنوب شرقی و شمال غرب استان کرمان را شاهد خواهیم بود، گفت: فردا دوشنبه سوم آبان ماه، افزایش ابر و بارش باران نسبتا ضعیفی را تا روز سه شنبه در مناطق جنوبی استان داریم.

او به دما‌های هوایی استان اشاره کرد و بیان کرد: امروز کمترین دما در لاله زار با صفر درجه سانتی گراد و بیشترین دما در شهرستان منوجان با ۳۲ درجه سانتی گراد ثبت شده است و پیش بینی می‌شود دمای شهر کرمان در گرم ترین ساعات روز، حداکثر به ۲۱ درجه سانتی گراد برسد در حالی که دمای کرمان صبح امروز به ۳ درجه سانتی گراد رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: تا پایان هفته جاری، جبهه هوای سرد در استان باقی خواهد ماند و به همین علت به انبارداران، گلخانه داران و... توصیه می‌شود نسبت به تنظیم دما اقدام کنند و زنبورداران نسبت به انتقال زنبور‌ها از مناطق  سردسیر به گرمسیر اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.