به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نساء هاشمی رئیس سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه گفت : طی شش ماه نخست سال ١۴٠٠ تعداد ١٠ هزار و ۴٢۶ درخواست ازسوی مردم شهر کرمانشاه به سامانه ١٣٧ شهرداری جهت پیگیری مشکلات شهری ارجاع شده است.
او با بیان اینکه درخواستهای مردمی در تمامی حوزههای خدمات رسانی است گفت : حوزه خدمات شهری با ۴ هزار و ۵٧١ و سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر درون شهری با یک درخواست بیشترین و کمترین درخواستهای مطرح شده و همچنین سه حوزه خدمات شهری، عمران و فضای سبز بیشترین تماسهای ثبت شده ازسوی مردم طی شش ماه نخست سال بوده است.
رئیس مرکز سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه افزود: درخواست خدمات شهری در منطقه هفت با ٩٩٢ مورد و جمع آوری زباله در منطقه ۵ با ٣١٢ مورد بیشترین درخواستهای مردمی به تفکیک دسته و زیردسته بوده است.
هاشمی ادامه داد: این درخواستها پس از ثبت در مرکز ١٣٧، جهت پیگیری به مناطق، معاونتها و سازمانهای مربوطه ارجاع میشود.
او با بیان اینکه تاکنون بیش از ٧٠ درصد درخواستهای مردمی پیگیری شده است گفت: منطقه پنج و هشت بیشترین و کمترین درخواستهای مردمی را داشته اند.
رئیس مرکز سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه افزود: مناطق ۵ و ٨ به ترتیب بیشترین و کمترین پاسخها را به درخواستهای مردمی داشته اند.
هاشمی ادامه داد: منطقه ۶ شهرداری کرمانشاه با ٨١ درصد، بیشترین و بهترین عملکرد را در پیگیری درخواستهای مردمی ثبت کرده است.
او در تشریح نحوه ثبت درخواستهای مردمی گفت: علاوه بر مرکز سامانه ١٣٧، در مناطق و سازمانهای شهرداری نیز سامانه ١٣٧ فعال است که درخواستهای مردمی پس از ثبت در مرکز، از طریق سیستم اتوماسیون به منطقه و یا سازمان مربوطه جهت پیگیری ارجاع و پیامک کد پیگیری نیز برای آن شهروند ارسال میشود.
رئیس سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه ادامه داد: نماینده مرکز ١٣٧ که در مناطق و سازمانها مستقر است، پس از دریافت این درخواست اقدام به پیگیری میکند و نتیجه پیگیری را به مرکز اطلاع میدهد.
هاشمی گفت: پس از پیگیری آن درخواست، همکاران ما جهت اطلاع از نحوه پیگیری درخواست شهروندان، با آنان تماس گرفته و میزان رضایت شهروندان را میزان سنجی میکنند که درصورت عدم رضایت و یا عدم پیگیری درخواست، موضوع بصورت بازرسی میدانی پیگیری میشود .
انتهای پیام/د