سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی زنجان:

تعداد ورزشکاران بیمه شده در استان زنجان به ۱۵ هزار نفر رسید

دهنایی گفت:در سال‌های گذشته تعداد ورزشکارانی که تحت پوشش بیمه قرار داشتند ۵۳ هزار نفر بود که این تعداد در حال حاضر به ۱۵ هزار نفر کاهش یافته است.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، دهنایی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان بابیان اینکه تعداد ورزشکاران بیمه شده استان زنجان در سال ۱۳۹۹ به یک بیستم سال‌های قبل رسید، گفت: در سال‌های گذشته تعداد ورزشکارانی که تحت پوشش بیمه قرار داشتند ۵۳ هزار نفر بود که این تعداد در حال حاضر به ۱۵ هزار نفر رسیده است.

او سقف خدمات بیمه ورزشی را ۱۷ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون تعداد مصدومیت های ورزشی به ثبت رسیده در هیئت پزشکی ورزشی زنجان ۹۱ مورد  بوده که انجام حرکات اصلاحی برای این ورزشکاران بر عهده ۶۰  مربی است.

دهنایی وضعیت آمبولانس هیئت ورزشی استان زنجان را نامناسب اعلام کرد و ادامه داد: در رویداد‌های ورزشی مهم و پر خطر از آمبولانس‌های اورژانس استفاده می‌شود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان افزود: فیزیوتراپی، انجام حرکات اصلاحی، مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی و پوشش مسابقات از جمله خدمات ارائه شده به جامعه ورزشی و ورزشکاران استان زنجان است.

دهنایی به کمبود فیزیوتراپیست در استان زنجان اشاره کرد و گفت: پیدا کردن فیزیوتراپی که با شرایط هیئت ورزشی کنار بیاید سخت است و این مشکل مختص زنجان نیست.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.