سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد؛

ارز آوری ۲۰۰ هزار دلاری صادرات آبزیان در منطقه آزاد اروند

سالم پور گفت: در سومین محموله صادرات آبزیان از طریق حمل و نقل هوایی (کارگو) مسیر آبادان به کویت ارزآوری ۲۰۰ هزار دلاری حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، جبارسالم پور ضمن تبریک روز ملی صادرات به فعالان اقتصادی و صادرکنندگان نمونه، افزود: سومین محموله ی صادراتی از فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان به مقصد کشور کویت با ظرفیت ۱۵ تن و ارزآوری ۲۰۰ هزار دلاری به همین مناسبت و در این روز انجام شد.

او  این ارزآوری را به همت سرمایه گذار بخش خصوصی دانست  و افزود:این پرواز در ابتدا با ظرفیت ۷ تن به کویت انجام شد و امروز این امکان فراهم است تا ظرفیت را به ۲۵ تن برسانیم.

سالم پور با بیان اینکه بیشتر صادرات آبزیان از منطقه آزاد اروند  از تولیدات آبادان و خرمشهر است بیان کرد: با رشد و توسعه اقتصادی روزانه،  میزان  اشتغال، صادرات و ارزآوری افزایش می یابد.

او از پیگیری های سازمان منطقه آزاد اروند برای صادرات کالا  از مسیر هوایی به مقصد  روسیه و ترکیه نیز خبر داد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند با درخواست از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این منطقه، گفت: با همکاری‌های انجام شده با معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگی این سازمان، پرواز آبادان به استانبول از فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان نیز در دستور کار قرار می گیرد و با کاهش کرونا و ورود اتباع عراقی فرودگاه آبادان شاهد رونق می شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.