سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان چرداول خبر داد؛

کشف ۵۴ رأس احشام قاچاق در چرداول

احمدی از کشف ۵۴ رأس احشام قاچاق در شهرستان چرداول خبر داد و گفت:متهمین به پرداخت مبلغ ۸۱ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

محمد رضا احمدی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت: مامورین ایست و بازرسی پل سیمره در حین کنترل جاده‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت مظنون و پس از توقیف و بازرسی از این خودرو، ۵۴ رأس احشام به ظن قاچاق کشف و سپس مراتب برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان چرداول ارسال شد.

 احمدی اضافه کرد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز، با اخذ آخرین دفاعیات متهم، به دلیل عجز متهمین از ارائه مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانسته و  متهمین را به ضبط احشام مکشوفه قاچاق، با احتساب جزای نقدی به پرداخت مبلغ ۸۱ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

او در خصوص رسیدگی به دیگر پرونده‌های قاچاق در حوزه شهرستان چرداول خاطر نشان کرد: در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق انواع لوازم خانگی، متخلفین این پرونده‌ها به مبلغ ۵۹۱ میلیون تومان، عینک آفتابی چینی به مبلغ ۲۴۸ میلیون تومان و ۸ دستگاه پلی استیشن قاچاق به مبلغ ۹۶ میلیون تومان جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.