سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسن کرونا به میزان کافی در ایرانشهر وجود دارد

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: واکسن کرونا به میزان کافی در ایرانشهر موجود است و عذر و بهانه‌ای در خصوص عدم مراجعه افراد برای واکسن زدن پذیرفته نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی شعبانی معاون استاندار سیستان و بلوچستان  در ستاد کرونا ایرانشهر ضمن دعوت همگانی به رعایت دستورالعمل های  بهداشتی و تسریع در امر واکسیناسیون گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، واکسینیه شدن همه اقشار و افراد شهرستان باید به طور عمومی و با سرعت انجام شود.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، بخشداران، شوراها، دهیاران و معتمدین با جدیت بحث واکسیناسیون را پیگیری کنند و از ارائه خدمات به افرادیکه واکسن نمی‌زنند امتناع شود.

فرماندار ایرانشهر گفت: با کسانی که در فضای مجازی تبلیغات منفی علیه واکسیناسیون انجام می‌دهند برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: مدیران ادارات، نهادها، شهرداران و شرکت‌ها از حضور کارکنانی که واکسن نزده‌اند به درون مجموعه ممانعت کنند و غیبت برای آنان لحاظ شود.

شعبانی افزود: دهیاران و شورا‌های اسلامی به عنوان تکلیف، موضوع واکسیناسیون در روستا‌ها را مورد پیگیری قرار دهند. همچنین دستگاه‌های دولتی به سمن‌ها، شرکت‌ها و بنگاه‌ها به طور جدی نظارت کنند که مساله واکسیناسیون از سوی کارکنان و افراد آنان انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه همه ادارات و نهاد‌ها باید در این امر همگانی کمک کنند تا زندگی و معیشت مردم به روال عادی برگردد گفت: حتی پلیس راه از رانندگان در زمره مدارک قانونی، از واکسینه بودن فرد نیز بپرسد و در صورت عدم آن، به مراکز مربوطه جهت واکسن زدن هدایت شوند.

فرماندار ایرانشهر با توجه به بازگشایی و فعالیت حضوری مدارس تاکید کرد: مرکز بهداشت و آموزش و پرورش شهرستان با همکاری اولیاء و مربیان واکسیناسیون فراگیر دانش‌آموزان را پیگیری کنند.

وی اظهارداشت: اداره صمت، اتحادیه و تشکل‌های اصناف موضوع واکسیناسیون واحد‌های صنفی زیر مجموعه را در دستور کار قرار دهد و با متخلفان برخورد کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.