سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۷ هزار زلزله زده اندیکا

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ادامه خدمت رسانی به آسیب دیدگان از زلزله در اندیکا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تا کنون به ۷ هزار و ۴۱۰آسیب دیده از زمین لرزه اندیکا، امدادرسانی شده و اقلام زیستی، بسته‌های غذایی و بهداشتی در اختیارشان قرار گرفته است.

او بیان داشت: در زمینه عملیات‌های امدادرسانی اولیه در سه قالب توزیع اقلام زیستی نظیر چادر اسکان، پتو، موکت، ست ظروف، والور، فانوس، نایلون پوششی و بشکه‌های نگهداری آب -بسته‌های غذایی شامل برنج، حبوبات، کنسروجات، چای، قند و شکر و اقلام بهداشتی از جمله صابون، پودر لباسشویی و دیگر اقلام بهداشتی اقدام لازم صورت گرفته است.

خدادادی افزود: در مرحله‌های بعدی خدمت رسانی، تیم حمایت‌های روانی به منظور آرامش بخشی و التیام روحی افراد آسیب دیده، در منطقه حضور یافته و خدماتی شامل مشاوره به بزرگسالان، بازی درمانی برای کودکان و خردسالان، شناسایی کودکان و خانواده‌هایی که دارای آسیب بیشتری شده اند، ارائه شد که خوشبختانه به افزایش روحیه ساکنین این مناطق کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: خانه‌های هلال علاوه بر نقش‌های پیشگیرانه در مناطق مختلف شهری و روستایی با ارائه آموزش‌های امدادی و آمادگی در برابر مخاطرات که سبب کاهش خطرپذیری می‌شود و جامعه را تاب آور می‌کند، در ارزیابی سریع هنگام بروز حوادث و توزیع عادلانه کمک‌های مردمی توسط اهالی آموزش دیده همان محلات نقشی بسیار پر رنگ و جایگاه ویژه‌ای دارند .

این مقام مسئول ادامه داد: افزایش بیش از پیش خانه‌های هلال از طریق برگزاری جلسات هماهنگی و پیگیری‌های مستمر با بخشداران و دهیاران در حال انجام است و اقدام‌هایی از سوی این جمعیت به عمل آمده که پویش همدلی و مهربانی یکی از این برنامه هاست.

او گفت: جمعیت هلال احمر استان خوزستان آماده دریافت کمک‌های مردمی و رساندن امانت مردم به دستان صاحبانشان است و از طریق کد #۶۱۱۱۲ و یا واریز مبالغ اهدایی به شماره کارت ۹۹۹۶-۹۹۹۹-۳۳۷۹-۶۱۰۴ می‌توان در پویش همدلی و مهربانی که ویژه جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله زدگان اندیکا است مشارکت کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۱ آبان ۱۴۰۰
اندیکا را دریابید