سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه باغملک:

توسعه فرهنگی و معنوی مستلزم داشتن مکان مناسب است

حجت الاسلام بهمنی گفت: توسعه فرهنگی و معنوی بدون داشتن فضای فرهنگی مناسب امکان پذیر نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام بهمنی امام جمعه باغملک گفت: تشکیل تمدن نوین اسلامی بدون توسعه فرهنگی میسر نیست و توسعه فرهنگی و معنوی بدون داشتن فضای فرهنگی مناسب امکان پذیر نیست.

او با بیان اینکه خیلی از محله‌ها در باغملک فاقد مسجد بوده یا از داشتن مسجد مناسب محروم هستند، افزود: به دلیل کوتاهی متولیان مساجد و هیئت امنا تعطیل و نیمه تعطیل هستند.

حجت الاسلام بهمنی با اشاره به اینکه جای تاسف دارد که در برخی مناطق شهر‌ها و روستا‌های باغملک که به شهر شهیدان شهره است خصوصاً در برخی مناطق خود شهر باغملک خلع فضای فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداران نگاه عمرانی و فرهنگی را در توسعه شهری توأمان و در کنار هم ببینند.

امام جمعه باغملک ادامه داد: نهاد‌های فرهنگی مثل اوقاف و سازمان تبلیغات در اقامه نماز و فعالیت مسجد اهتمام بیشتری داشته باشند و نباید تربیت نسل جوان معطل کوتاهی مسئولان فرهنگی یا اعضی هیئت امنا باشد.

این مقام مسئول گفت: در توسعه شهری، فضای تفریحی، فضای آموزشی و فضای بهداشتی که نیاز ضروری تمدن اسلامی است دیده شود، اما فضای مناسب فرهنگی برای احداث مسجد دیده نشود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.