سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس تربیت‌بدنی سازمان بسیج: باهدف حمایت از کشتی در لیگ حضور داریم/ برنامه‌ریزی ما بلندمدت است

سرهنگ ابوالفضل قلی پور گفت: باهدف حمایت از کشتی به‌عنوان ورزش اول کشور در رقابت‌های لیگ برتر تیم داری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابوالفضل قلی پور رئیس تربیت‌بدنی سازمان بسیج درباره حضور تیم مقاومت در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد گفت: مقاومت از باشگاه‌های قدیمی و ریشه‌دار در ورزش است و در رشته‌های مختلف تیم داری کرده است، با همین نگاه نیز تصمیم گرفتیم امسال در رقابت‌های لیگ برتر کشتی حضور یابیم.
وی تصریح کرد: برنامه ما برای کشتی بلندمدت است و تصمیم داریم در سال‌های آتی نیز ضمن حضور در رقابت‌های لیگ، اقدامات اثرگذاری را هم در جهت حمایت از ورزش ملی کشور داشته باشیم.

سرهنگ قلی پور با اشاره به موضوع پشتوانه سازی در ورزش عنوان کرد: آینده ورزش و کشور متعلق به جوانان است از همین رو ما در تیم کشتی به این مهم توجه ویژه‌ای داریم کما این‌که در لیگ امسال شاکله اصلی تیم استعداد‌های جوانی هستند که در سال‌های آتی حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهند داشت.

وی با اشاره به حسن رحیمی سرمربی تیم کشتی مقاومت در لیگ برتر گفت: ما حتی در بحث هدایت تیم مقاومت هم از ظرفیت یکی از کشتی گیران عنوان دار، شایسته و آینده دار در عرصه مربیگری استفاده کردیم و به این قهرمان ملی که پس از دوران قهرمانی همچنان کنار مردم است اعتماد و اعتقاد داریم.

رئیس تربیت‌بدنی سازمان بسیج تأکید کرد: در سال‌های آینده ضمن بها دادن به پشتوانه سازی دنبال کسب بهترین عنوان هم خواهیم بود و در همین راستا از کشتی گیران سرباز هم حتماً استفاده خواهیم کرد.

رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه ۴ تیمی و ۲ گروه ۳ تیمی به شرح زیر برگزار خواهد شد:
گروه الف: سهند ارس- آکادمی کشتی نادری خادم و هیئت کشتی لرستان؛ گروه ب: صنایع مازندران - ستارگان ساری- خراسان جنوبی و مقاومت تهران؛ گروه ج: دانشگاه آزاد اسلامی- شهید صدرزاده- فرم دمای اراک و جوانان البرز؛ گروه د: فولادین ذوب آمل- پاس ناجا و آلومینیوم حکمتی
طبق برنامه اعلام‌شده مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد از ۳ آبان ماه با برگزاری مسابقات گروه "د" در تبریز آغاز می‌شود.
همچنین طی روز‌های ۴، ۵ و ۷ آبان ماه نیز مسابقات دور رفت سه گروه دیگر در استان‌های خراسان رضوی، مازندران و البرز برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.