سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین گزارش روند بستری ناشی از کرونا/ روند نزولی شیوع بیماری در اکثر استان‌ها

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین گزارش روند بستری ناشی از کرونا به تفکیک استان‌ها در ۳۰ مهر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین گزارش روند بستری ناشی از کرونا به تفکیک استان ها در ۳۰ مهر ۱۴۰۰ را اعلام کرد. 

به رغم روند کاهشی بستری در اکثر استان‌ها، در برخی استان‌ها روند ناپایدار است و بعضا افزایش‌هایی دیده می‌شود.

برای مشاهده جزئیات بیشتر در اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۱ آبان ۱۴۰۰
در همین جداول روند 30 روزه در بسیاری از استان ها رو به افزایش هست و روند نزولی متوقف شده. حتی جدول رو هم درست تحلیل نمیکنه وزارت بهداشت.
عمار
۰۷:۲۴ ۰۱ آبان ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ای مسئولان و مدیران مملکتی و امورات پیشگیرهای ضد کرونایی خردمند و بصیر با تقوا هرگز مدارس و دانشگاه ها را بازگشایی 100% درصدی نکنید ادارات و بازارها را و درگر اماکن عمومی را 100% درصدی بازگشایی نکنید مدیریت ریسک کنید ریسک شناخته شده را تکرار پشت تکرار نکنید تا کی ملت باید تاوان لج و لجبازی بی خردانه برخی از مسئولان را بدهند برای بازگشایی اماکن شلوغ در جامعه باید هر گونه اجتماعات را در جامعه و خانواده ها قدغن اعلام کنید از دورهمیهای خانوادگی گرفته تا عروسیها تا عزاداریها و حضور دانش آموزان و دانشجویان عزیز به صورت حضوری در مدارس و دانشگاه ها را باید قدغن اعلام کنید در فضای مجازی و از طریق تلویزیون آموزشهای مختلف را دریافت می کنند بدانید و آگاه باشید موج شدید پیک شیشم وحشتناک کشنده ویروس دلتای کروناهای مختلف در راه است ملت مظلوم سرافراز فهیم خردمند بصیر ایران اسلامی عزیزمان مواظب خودتان و خانواده هایتان باشید و مجدانه و مسئولانه به شیوه نامه های ایمنی بهداشتی فردی و اجتماعی عمل کنید تا داغ دار و عزادار عزیزانتان نشوید بخاطر ویروس منحوس کروناهای مختلف نصیحت این بنده حقیر کمترین بی سواد مومن مسلمان مستضعف دل سوخته داغ دیده عزادار ضربه خورده از ویروس منحوس کرونا را گوش کنید و به خودتان و ملتتان و اجتماعتان ظلم و ستم نکنید و از هر گونه اجتماعات بپرهیزید . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و اتماس تفکر و عمل بسیار پیشگیرانه خردمندانه .