سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علما:

نباید اقتصاد کشور را به تحریم‌ها گره زد

امام‌جمعه کرمانشاه با بیان این‌که نباید اقتصاد کشور را به تحریم‌ها گره زد از دولت درخواست کرد تا سفره‌های مردم را به حد معقولی برساند و رونق را به آن برگرداند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» امام‌جمعه کرمانشاه گفت : ما یک کشور ثروتمند و توانمند هستیم و لازم است که به داشته‌های خود تکیه کنیم.

او گفت : مشکلات متعددی از جمله بیکاری جوانان، موانع ازدواج و نداشتن مسکن در کشور و استان کرمانشاه وجود دارد که لازم است با جدیت برای حل آن‌ها تلاش شود و البته رییس‌جمهوری به‌دنبال حل این مشکلات است که همه ما نیز باید او را کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به هفته وحدت افزود: این نام‌گذاری از ابتکارات امام راحل بود، زیرا یک‌ونیم میلیارد مسلمان در دنیا وجود دارد که وحدت و انسجام آن‌ها بسیار مهم و حیاتی است.

آیت‌الله علما با اشاره به چهارم آبان‌ماه سالروز افشاگری امام‌خمینی (ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب کاپیتولاسیون یعنی آمریکایی‌ها هر جنایت و خیانتی در ایران می‌کردند، هیچ نهاد و مرجع ایرانی حق پیگیری و دخالت نداشت و این یعنی اسارت محض.

 او گفت: آمریکایی‌ها حتی ماهانه ۳۰۰ هزار تومان پول از محمد رضاشاه به‌عنوان حق توحش ایرانیان می‌گرفتند به این معنی که ایرانی‌ها وحشی هستند و آمریکایی‌ها باید بر آن‌ها مدیریت و نظارت کنند.

امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به اول آبان سالروز شهادت آیت‌الله حاج مصطفی فرزند امام راحل گفت: شهادت ایشان در سال ۱۳۵۶ باعث ترقی و پیروزی انقلاب اسلامی شد و شاید به‌همین دلیل بود که امام راحل درگذشت فرزندش را از الطاف خفیه الهی دانست .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.