سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاکمیت جوی نسبتا پایدار تا اواسط هفته آینده در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: جوی نسبتا پایدار تا اواسط هفته آینده در بیشتر مناطق استان حاکم خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا بعد از ظهر روز دوشنبه (۳ آبان) جوی نسبتاً پایدار در غالب مناطق استان اردبیل حاکم خواهد شد.

او افزود: بر این اساس آسمان طی مدت مذکور صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد (گاهی تند) و در برخی از نواحی توام با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: هر چند با توجه به گذر امواج کم دامنه و ناپایدار تراز میانی جو در برخی از نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل رشد ابر و بارش پراکنده و خفیف باران دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از نظر دمایی نیز امروز دمای هوا نسبت به روز گذشته بصورت محسوسی افزایش می‌یابد، ولی از فردا تا روز دوشنبه تغییرات قابل توجهی در دما رخ نخواهد داد و معمولاً دمای هوا در طول روز نسبتاً مطبوع و پاییزی بوده، اما در ساعات شبانه و صبحگاهی در مناطق مرکزی و جنوبی استان حتی به زیر صفر درجه نیز خواهد رسید.

محمدی افزود: از اواخر روز دوشنبه سامانة بارشی نسبتاً فعال و سردی استان اردبیل را مجدداً تحت تاثیر خود قرار داد که البته طی روز سه شنبه (۴ آبان) فعالیت این سامانه عموماً در نواحی مرکزی و جنوبی استان انتظار می‌رود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.