سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمازگزاران زرندی خواستار برخورد با بی حجابی شدند

نمازگزاران زرندی بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از گسترش حجاب اسلامی در سطح جامعه راهپیمایی کردند وخواستار برخورد جدی با پدیده بی حجابی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام محمود محمدی امام جمعه موقت زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و روز اخلاق و مهرورزی مطالبی را در ارتباط با شخصیت پیامبر گرامی اسلام و تأثیر گذاری آن حضرت در جامعه اسلامی در پرتو حسن خلق و مهربانی وی که تحول عمیق و سریعی را در جامعه آن روز ایجاد نمود بیان داشت و از مردم خواست تا به پیامبر اقتدا کنند و در زندگی اجتماعی و در برخورد‌ها و معاشرت‌های زندگی آن حضرت را الگو قرار دهند.

او در ادامه با اشاره به آیات و روایات، خدمت رسانی به مردم را خواسته خدا دانست و اظهار کرد: در آموزه‌های دینی خدمت به مردم وظیفه هر فرد مسلمان و جزو برنامه‌های اصلی پیامبران و اساس اخلاق اسلامی است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به برگزاری اولین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان در شهرستان زرند با عنوان مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی از برگزار کنندگان این نشست قدردانی کرد و گفت: چنین نشست‌هایی باعث افزایش رضایت و اعتماد عمومی و خدمت‌رسانی مضاعف دستگاه قضایی با استفاده از ظرفیت گروه‌های مختلف جهادی است.

او افزود: برگزاری چنین نشست‌های همفکری و همراهی با گروه‌های مختلف می‌تواند برای دستگاه قضایی دستاورد‌های مؤثری در بستر ارتقای سطح خدماتی هر چه بیشتر به مردم و تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و افزایش رضایت و اعتماد عمومی از دستگاه قضایی را به همراه داشته باشد.

امام جمعه موقت زرند به موضوع اقتصاد مقاومتی مورد دغدغه مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: دولتمردان بایستی نقشه راه را برای مردم و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ترسیم و نسبت به زنده کردن تولید داخلی اهتمام ورزند و به هیچ وجه اجازه ندهند تا امکانات تولید معطل بماند و یا با کمتر از ظرفیت کار کنند.

او ریشه کن کردن فساد و مفسدان را در شرایط کنونی و در همه ادوار قوه قضاییه، ماموریت دستگاه قضا دانست و مبارزه با دانه درشت‌ها و یقه سفید‌ها را اولویت اول دستگاه قضایی دانست و ضمن اشاره به محاکمه مسئولان رده بالا که جرائم مالی و دست اندازی آن‌ها به بیت المال محرز شده، بیان داشت: هیچ گونه خط قرمزی در برخورد با این افراد وجود ندارد و از بین بردن حاشیه امن یقه سفید‌ها و سفارش شده‌ها همواره یکی از مطالبات مردم از قوه قضاییه است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اعتراض متدینان به موضوع بدحجابی، حجاب را غیرت خدا دانست و بی حجابی و بدحجابی را کاری زشت و دارای مفاسد فراوان دانست و بیان داشت: دشمن قبل از اینکه حجاب زن را نشانه گرفته باشد، غیرت مرد را نشانه رفته است و در قضیه بی حجابی در بسیاری از موارد بایستی یقه مردان را گرفت.

نمازگزاران زرندی بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از گسترش حجاب اسلامی در سطح جامعه راهپیمایی کردند وخواستار برخورد جدی با پدیده بی حجابی شدند.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.