سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش ملی پلیمر ایران در دانشگاه سهند برگزار می‌شود

ششمین همایش ملی پلیمر ایران، با همکاری انجمن علوم و مهندسی پلیمر ایران، ۵ و ۶ آبان ماه ۱۴۰۰ در دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی سهند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، همایش ملی پلیمر ایران به صورت مجازی برگزار خواهد شد و یک روز قبل از آن (۴ آبان ماه ۱۴۰۰) نیز رویداد علمی ایده بازار مهندسی پلیمر با همکاری دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه سهند به موازات برگزار می‌شود.

سنتز پلیمرها، کاتالیست ها‌ی پلیمریزاسیون و مهندسی پلیمریزاسیون، فیزیک پلیمرها، فرآیند‌های شکل‌دهی پلیمرها، شبیه‌سازی و مدل‌سازی سامانه‌های پلیمری، رئولوژی سامانه‌های پلیمری، (نانو) هیبریدها، (نانو) کامپوزیت‌ها و آلیاژ‌های پلیمری، الاستومر‌ها و آمیزه‌های الاستومری، فوم‌ها، چسب‌ها، رنگ‌ها و پوشش‌ها، فیلم‌ها و غشا‌های پلیمری، بایوپلیمر‌ها و پلیمر‌های تجدیدپذیر و سبز
کاربرد پلیمر‌ها در سامانه‌های تولید و ذخیره انرژی، کاربرد پلیمر‌ها در پزشکی و دارورسانی، حسگر‌ها و پلیمر‌های هوشمند و بازیافت پلیمر‌ها و محیط زیست محور‌های این همایش هستند.


شایان ذکر است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس وب‌سایت این همایش به نشانی http://hampa.sut.ac.ir/fa مراجعه کنند. همچنین شرکت برای عموم علاقمندان از طریق اکانت مهمان امکان پذیر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.