سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سربیشه، سردترین شهر خراسان جنوبی

در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با حداقل دمای صفر درجه سلسیوس، سردترین شهر خراسان جنوبی بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نخعی رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی هواشناسی خراسان جنوبی گفت: برای ۲۴ ساعت آینده روند کاهشی دمای هوا در استان ادامه دارد و فردا صبح با فراگیرتر شدن سرما و یخبندان در برخی نواحی شمال شرق و مرکز استان و کاهش دمای هوا به صفر و زیر صفر درجه سلسیوس،  احتمال وقوع یخبندان در شهر‌های درمیان، بیرجند، سربیشه و قاین وجود دارد.  

او با بیان اینکه به تدریج از ظهر فردا تا روز دوشنبه دما بین ۵ تا ۱۰ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد و هوا گرم تر خواهد شد، افزود: یکشنبه شب نیز احتمال بارش خفیف باران در برخی نقاط نواحی شرقی و شمالی استان وجود دارد.

نخعی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته سرعت وزش باد در درح به ۱۰۱ کیلومتر در ساعت رسید و در این مدت دید افقی در زیرکوه بر اثر وزش باد شدید و گرد و خاک به ۴ هزار متر و در بشرویه به ۸ هزار متر کاهش یافت، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده نیز گاهی وزش باد در منطقه  رخ خواهد داد که در مرز شرقی وزش باد شدیدتر خواهد بود.

رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی هواشناسی استان ادامه داد: در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای صفر درجه سلسیوس سردترین و دهسلم نهبندان با حداکثر دمای ۳۵ درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان ثبت شده است.

تغییرات دمای مرکز استان در این مدت بین ۷ و ۲۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.