سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفرات برتر رقابت‌های قرآنی جامعه کار سیستان و بلوچستان معرفی شدند

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با برگزاری پانزدهمین دوره رقابت‌های قرآنی جامعه کار و تولید استان نفرات برگزیده در رشته‌های مختلف معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد جهاندیده  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کار و تولید ویژه کارگران، تعاونگران، افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، مددجویان بهزیستی و روستاییان و عشایر استان در زاهدان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۴۵ نفر در ۶ رشته قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، مفاهیم جلد ۲۵ تفسیر نمونه در ۲ بخش خواهران و برادران شرکت کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه بویژه جامعه کار و تولید، شناسایی استعداد‌های برتر در رشته‌های مختلف قرآنی در میان جامعه کارگران و تلاشگران، ایجاد زمینه رقابت سالم در زمینه امور و فعالیت‌های قرآن و ترغیب جامعه کار و تولید استان در راستای توجه هر چه بیشتر به آموزه‌های قرآنی از اهداف این رقابت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده هر رشته در رقابت‌های کشوری شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.