سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری آرایشگر قلابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

 رئیس پلیس فتا خوزستان از دستگیری کلاهبرداری که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ کلاس‌های آرایشگری و اخذ وجه می‌کرد، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه شکایتی مبنی بر کلاهبرداری ۹۰ میلیون ریالی از او در اینستاگرام، موضوع در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که شاکی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با فردی که اقدام به تبلیغ برگزاری کلاس‌های آرایشگری می‌کرده آشنا شده و پس از واریز وجه متوجه شده که آگهی کلاهبرداری بوده و کلاسی در کار نیست.

سرهنگ حسینی بیان داشت: با اقدامات فنى و پلیسی، کارشناسان پلیس فتا موفق به کشف هویت متهم شده و پس از دستگیری، او را برای ادامه تحقیقات به این پلیس هدایت کردند.

رئیس پلیس فتا خوزستان تصریح کرد: متهم پس از مواجه شدن با مستندات و ادله، به جرم انتسابی خود اعتراف کرد و با ایجاد یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ برگزاری کلاس‌های آرایشگری کرده و از این طریق درآمد‌های زیادی به دست آوردم.

این مقام مسئول ادامه داد: فریب تبلیغات این چنینی در شبکه‌های اجتماعی را نخورید و صرفاً از طریق آموزشگاه‌های دارای مجوز در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند و در صورتی که از شهروندان از روش مذکور کلاهبرداری صورت گرفته جهت پیگیری و احقاق حقوق خود به پلیس فتا و در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش فوریت‌های سایبری اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.