سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش سراسری شعر وحدت در سنندج

همایش سراسری شعر وحدت و نکوداشت استاد علی احسان فریدونی روز پنجشنبه به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان و انجمن‌های ادبی گلشن کردستانی، در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  در همایش سراسری شعر وحدت شاعران مطرح کشوری از جمله سعید بیابانکی و میلاد عرفانپور به صورت مجازی حضور داشته و از طریق فضای اسکای روم به شعرخوانی با موضوع رسول مهربانی‌ها و هفته وحدت پرداختند.

محمد مخدومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار داشت: ماه مولود (ربیع الاول) یادآور میلاد آخرین فرستاده خدا، حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت که نماد صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین اسلام ناب محمدی است.

او با بیان اینکه وحدت و برادری ارمغان پیامبر مهربانی‌ها برای جوامع بشری است، افزود: نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است، تجلی اتحاد و وحدت امت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: همایش سراسری شعر وحدت به مناسبت میلاد حضرت رسول (ص) و از طریق فضای مجازی با حضور جمعی از شاعران برتر کشور برگزار شد.

مخدومی بیان کرد: در این آیین پس از شعرخوانی تعدادی از شاعران برتر استان و کشور از طریق اسکای روم از شاعر توانمند کردستانی، استاد علی احسان فریدونی به پاس سال‌ها تلاش صادقانه و خلق آثار ارزشمند ادبی تجلیل شد.

او گفت: همایش سراسری شعر وحدت از طریق فضای اسکای روم و آدرس Skyroom.online/ch/kordestanplib/shabesher در سراسر کشور قابل مشاهده بود.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: همایش ، هفته وحدت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.