سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور:

بخشی از مصالح و میلگرد برای بازسازی مناطق زلزله زده در راه اندیکا است

نیکزاد گفت: هم اکنون بخشی از مصالح و میلگرد در راه اندیکا است تا کار بازسازی پس از آواربرداری شروع شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در جریان شروع عملیات آواربرداری منازل تخریب شده اندیکا و بازدید از روستای «سرشط» اندیکا گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان، در زلزله نسبتا پرقدرت اخیر حدود یک هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی و شهری اندیکا به کلی تخریب شده و ۲ هزار واحد نیز آسیب دیده که نیازمند تعمیرات هستند.

او با بیان اینکه در همان ساعات نخست وقوع زلزله، کارشناسان بنیاد مسکن کار ارزیابی و تشکیل پرونده از واحد‌های آسیب دیده را شروع کردند افزود: هم اکنون کار ارزیابی و تشکیل پرونده خسارت به پایان رسیده و با توجه به سردسیر بودن منطقه، کار بازسازی واحد‌های تخریب و آسیب دیده به زودی شروع می‌شود.

نیکزاد با اشاره به اینکه فرصت زیادی برای بازسازی برخی مناطق اندیکا با توجه به برف گیر بودن آن نداریم اظهار داشت: دستور حجت الاسلام رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران این بود که بنیاد مسکن منتظر مصوبات دولت برای تخصیص اعتبار بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا نماند و ما نیز کار را قید فوریت شروع می‌کنیم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در ادامه با اشاره به برگزاری چندین نشست هماهنگی با شرکت‌های تابعه بنیاد مسکن برای مشارکت در بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا افزود: هم اکنون بخشی از مصالح و میلگرد در راه اندیکا است تا کار بازسازی پس از آواربرداری شروع شود.

این مقام مسئول شرط سرعت گرفتن روند بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا را مشارکت نزدیک مردم در بازسازی بیان کرد و افزود: محور اصلی کار بازسازی مناطق زلزله زده، مردم هستند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.