سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی زائران پیاده در مشهد

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت:  دبیرخانه دائمی زائران پیاده در فرهنگسرای زیارت مشهد ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: هر سال تعداد بسیاری زائر پیاده از اقصی نقاط کشور به عشق زیارت مرقد مطهر حضرت امام رضا (ع) در سالروز میلاد آن حضرت، دهه پایانی صفر و ایام محرم به مشهد سفر می کنند و جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده مسئولیت خدمت رسانی به آنان در جاده‌ ها و شهر مشهد را بر عهده دارد.

او افزود: از آنجا که زائران پیاده به‌طور مداوم در جاده‌ های مشهد در تردد هستند، فرهنگسرای زیارت به دبیرخانه دائمی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) به منظور ساماندهی امور مربوطه به آنان اختصاص یافت.
 
سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) ادامه داد: اعضای هیات مدیره این جمعیت همچنین در دیدار با شهردار مشهد، مجوز ساخت اقامتگاه برای زائران پیاده را در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در پنج طبقه دریافت کرد.
 
رضایی بیان کرد: همچنین شهردار مشهد به منظور تکریم و پذیرایی از زائران خارجی، دستور لازم برای خدمت رسانی به آنان در یکی از کمپ های منطقه هفت شهرداری را صادر کرد.
 
هر سال در مناسبت‌های مختلف بویژه ایام پایانی ماه صفر بیش از ۲۵ هزار زائر پیاده به مشهد سفر کرده و با همکاری شهرداری و نهادهای مردمی مورد پذیرایی قرار می گیرند و اسکان داده می شوند.
انتهای پیام//ف.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.