سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانداری نایین حامی تحقیقات علمی در خصوص آسیب های اجتماعی

فرماندار شهرستان نایین گفت: تحقیقات علمی و پژوهش در خصوص علل وقوع آسیب های اجتماعی در شهرستان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدحسین نصرتی فرماندار نایین در نشست با پرسنل مرکز اورژانس اجتماعی این شهرستان، گفت: تحقیقات علمی و پژوهش در خصوص علل وقوع آسیب های اجتماعی از جمله خودکشی، کودک آزاری، همسر آزاری، طلاق و اعتیاد و... می تواند در تصمیم گیری های بعدی در پیشگیری از این آسیب ها بسیار حائز اهمیت باشد و این آمادگی از جانب فرمانداری و کلیه اعضای شورای اداری شهرستان وجود دارد تا از محققان حمایت های لازم را داشته باشد.

او با اشاره به مشکلات روحی روانی ناشی از بیماری کرونا، افزود:سلامت روان از مهمترین مسائل در هر جامعه‌ است چرا که اگر خانواده‌ها و افراد از سلامت روان برخوردار نباشند آن‌ جامعه با مشکلات عدیده ناشی از آسیب‌های اجتماعی روبرو خواهد شد و در این راستا باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها در زمینه افزایش نشاط اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تلاش کنیم.

نصرتی در پایان خاطرنشان کرد: خدمات اورژانس اجتماعی بسیار حیاتی است و خرسندم که در دومین سال تاسیس این مرکز در جمع همکاران خدوم و زحمتکش اورژانس اجتماعی شهرستان نایین حضور یافتم. حقیقتاً فعالیت در بخش اورژانس اجتماعی که با بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناملایمات سروکار دارد کاری بسیار دشوار و دارای اجر نزد خداوند متعال خواهد بود.

 

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.