سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیفی: سطح مسابقات جنگجویان ووشو فوق العاده بود/ بعد از بازی‌های آسیایی به چین می‌روم

قهرمان ووشو کشورمان درباره مسابقات جنگجویان این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

محسن سیفی قهرمان ووشو کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی اش در مسابقات مبارزات جنگجویان ووشو اظهار کرد: هر استان ورزشکار منتخب خود را به این مسابقات فرستاده بود و من هم از استان زنجان در این رقابت‌ها شرکت کردم و خدا را شکر توانستم در وزن 75- کیلوگرم مدال طلا بگیرم و به مرحله نهایی راه پیدا کنم.  

سیفی درباره سطح مسابقات مبارزات جنگجویان ووشو گفت: سطح این مسابقات فوق العاده بود و همه ورزشکاران از لحاظ کمی و کیفی در سطح بالایی بودند و ۲۵ نفر در وزن من حضور داشتند که  رقابت خوبی بین ما  وجود داشت و در نهایت توانستم مدال طلا بگیرم.

او درباره جایزه مسابقات مبارزات جنگجویان ووشو  بیان کرد: جا دارد از صدیقی رئیس فدراسیون ووشو تشکر کنم که زحمت کشیده بود و جایزه نقدی برای این مسابقات در نظر گرفت. علاوه بر این، مسابقات بی نظیری از سوی فدراسیون ووشو برگزار شد.  

سیفی درباره مرحله فینال مسابقات جنگجویان ووشو گفت: بله، ۲ نفر از منتخبین استان‌ها و نفرات برتر مرحله اول مسابقات جنگجویان ووشو به مرحله فینال راه می‌یابند و  دور نهایی  مسابقات در کیش یا تهران برگزار می‌شود. امیدوارم در فینال هم بتوانم نتیجه خوبی بگیرم.  

قهرمان ووشو کشورمان درباره اینکه استعداد‌هایی در  مسابقات جنگجویان ووشو شناسایی شدند، گفت: جوانان خوبی در این مسابقات بودند و از دل این رقابت‌ها می‌توانیم قهرمانان بزرگی را تحویل جامعه ووشو بدهیم.  

او درباره اینکه برای شرکت در مسابقات حرفه‌ای به چین نمی‌رود، گفت:  من می‌خواستم به چین بروم، اما به خاطر ویروس کرونا شرایط سخت شده است. در حال حاضر نمی‌توانم به چین بروم و به امید خدا بعد از بازی‌های آسیایی به چین می‌روم.  


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.