سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بر اثر ابتلا به کرونا؛

شمع زندگی ۲ نفر دیگر در استان همدان خاموش شد

با فوت ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان به ۲ هزار و ۹۷۷ مورد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد طاهری،  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: همچنین با شناسایی ۳۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۹ هزار و ۴۸۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۳ هزار و ۶۰۶ نفر رسید.

طاهری افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰۱ نفر بود که ۱۱۱ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

او تأکید کرد: ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۹ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

این مسئول درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۴۰ و بهار یک هزار و ۴۷۲، تویسرکان یک هزار و ۴۹۱، رزن یک هزار و ۱۶۷، درگزین ۳۹۲، فامنین ۳۹۴ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۴۷ نفر است.

طاهری بیان کرد: همچنین تاکنون پنج هزار و ۵۳۰ نفر در ملایر، سه هزار و ۹۱۳ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۵۰۹ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، شهرستان‌های همدان، نهاوند، اسدآباد، رزن و درگزین در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان بقیه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: کرونا ، جان باختن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.