سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین ۱۰۲ طرح در کتاب فرصت‌های سرمایه گذاری خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی از تدوین ۱۰۲ طرح در کتاب فرصت‌های سرمایه گذاری استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در نشست ستاد توسعه خاوران با اشاره به تدوین ۱۰۲ طرح در کتاب فرصت‌های سرمایه گذاری استان گفت: این طرح‌ها با اشتغال ۶ هزار و ۶۷۰ نفر و سرمایه گذاری داخلی ۳ هزار و ۹۶۶ میلیارد تومان و سرمایه گذاری خارجی ۱۹۵ میلیون یورو تدوین شده است که بیشترین آن ها با ۵۸ طرح مربوط به بخش صنعت و معدن است.

او با بیان اینکه ۱۳۰ قطعه زمین در اراضی ملی شهرستان‌ها برای اجرای این طرح‌ها پیشنهاد شده است افزود: تاکنون ۳۴ طرح در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و ۵ طرح در شرکت‌های سهامی زراعی استان و همچنین ۲۶ طرح در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند جانمایی شده است.

ملانوری با تأکید بر همکاری دستگاه‌های متولی برای حل مشکلات سرمایه گذاران بخش معدن ادامه داد: دوبل طرح مطالعات و اکتشافات معدنی که به تازگی تصویب شده، در ۴۰ سال اخیر بی سابقه است و با این طرح ۲۰۰ میلیارد تومان در چرخش مالی عاید استان می‌شود که نتایج آن در یک سال آینده برای استان مفید خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی همچنین با اشاره به برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در استان گفت: این همایش با حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.