سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان موتورسيکلت خرمشهر دستگیر شدند/سارق موبایل در بند پلیس

فرمانده انتظامي خرمشهر از انهدام باند سارقان موتورسيکلت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ فرشاد کاظمی، فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ماموران کلانتری ۱۴ با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی باند ۵ نفره سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت، مغازه و منزل اعتراف کردند.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

او ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان خرمشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفته بود.

سارق موبایل دستگیر شد

سرهنگ‌کاظمی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ پس از تجزیه و تحلیل سرقت‌های انجام شده و انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یک سارق موبایل قاپ در شهرستان خرمشهر شدند که با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم مزبور را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۲۶ فقره سرقت موبایل قاپی در شهرستان خرمشهر اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.