سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستکم ۲ کشته در انفجار مهیبی در پاکستان + فیلم

رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند در انفجار مهیبی که در لاهور اتفاق افتاده است دستکم دو تن کشته شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند در انفجاری که امروز (پنجشنبه) در کارخانه تولید نوشیدنی در لاهور (در شمال شرق این کشور) به وقوع پیوست دست‌کم دو نفر جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری «ای آر وای» پاکستان در خصوص این انفجار گفت: دیگ بخار کارخانه تولید نوشیدنی منفجر شده و به کارخانه و ساختمان‌های اطراف آن خسارت جدی وارد کرده است. همچنین بر اثر این انفجار یک کارمند در داخل کارخانه و یک رهگذر که از مقابل این کارخانه رد می‌شده است جان خود را از دست داده‌اند. نگهبان کارخانه نیز دچار سوختگی شده است.

منابع مطلع نیز اعلام کردند ساختمان کارخانه به دلیل حجم بزرگ انفجار و آتش‌سوزی به کلی نابود و تخریب شده است.

سه روز پیش نیز بر اثر انفجار در نزدیکی دانشگاه «بلوچستان» شهر کویته، مرکز ایالت بلوچستان پاکستان یک تن از شهروندان این کشور جان خود را از دست داد و نه تن دیگر زخمی شدند. منابع پاکستانی اعلام کردند هدف از آن انفجار نیروهای امنیتی این کشور بوده‌اند.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است اما شایان ذکر است طالبان پاکستان که با دولت این کشور اختلاف دارد علی‌رغم مذاکرات مستقیم در افغانستان گه‌ گاه به نیروهای امنیتی و نظامی پاکستان حمله می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.