سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان زرند:

ظرفیت ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در زرند و کوهبنان فراهم است

فرماندار شهرستان زرند گفت: ظرفیت ایجاد ۱۰ هزار شغل جدید در شهرستان‌های زرند و کوهبنان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار شهرستان زرند در نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان با عنوان "مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی" افزود: استان کرمان بهشت فرصت‌های طلایی و بهشت معادن ایران است و در این میان شهرستان زرند نیز به عنوان فرصت طلایی سرمایه گذاری به شمار می‌رود و می‌تواند نقش خوبی در توسعه اقتصادی استان ایفا کند.

او با اشاره به این مطلب که شهرستان زرند در بخش کشاورزی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و پسته این شهرستان به عنوان مرغوب‌ترین پسته جهان شناخته می‌شود، تاکید کرد: سوهان زرندی به عنوان یک برند در حوزه اشتغال خانگی است که می‌تواند در حوزه صادرات بسیار تاثیرگذار باشد.

فرماندار شهرستان زرند با اشاره به این مطلب که شهرستان‌های زرند، کوهبنان و راور در حوزه معادن ذغالسنگ ظرفیت‌های بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: چالش‌های اخیر نشان داده است که باید برای ذغالسنگ برنامه‌های مدونی داشته باشیم و بر اساس این برنامه‌ها حرکت کنیم.

صادق زاده ادامه داد: شهرستان زرند در حوزه فولاد نیز ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و کارخانه‌های کک سازی و فولاد زرند ایرانیان موید این موضوع هستند که تبلور اقتصاد مقاومتی در حوزه فولاد در این شهرستان محقق شده است.

او با بیان این مطلب که مشکل کم آبی یکی از بحران‌هایی است که استان کرمان به ویژه شهرستان زرند را تهدید می‌کند، گفت: با اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس تلاش می‌شود که بحران آب در این استان به خوبی مدیریت شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.