سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل فرودگاه پیام:

منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز بستر امن برای صادرات کالاهای ایرانی است

ثناگو مطلق گفت: با توجه به ظرفیت‌های بسیار مناسبی که در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز وجود دارد، این منطقه به عنوان بستری امن برای صادرات کالا‌های ایرانی در حال فعالیت است‌.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ضمن تبریک فرارسیدن ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده یکی از گام‌های بزرگ برای تحقق هر چه بیشتر این شعار، قدم برداشتن در راه توسعه صادرات کالا‌های تولید کشورمان است.

 مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام  افزود: به همین منظور و با توجه به وجود بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی درمنطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، یکی از فعالیت‌های مهم امروز در این منطقه بستر سازی و حذف بوروکراسی‌های دست و پاگیر اداری با هدف ایجاد زمینه فعالیت هر چه بیشتر این واحد‌های تولیدی با اولویت صادرات است.

ثناگو مطلق  گفت: وجود زیر ساخت‌های مناسب از یک سو از جمله پرواز‌های کارگو و استقرار گمرک در این منطقه از سوی دیگر این زمینه را ایجاد کرده تا پیام به عنوان بستری امن برای سرمایه گذاری و صادرات باشد.

او افزود: همچنین یکی از فعالیت مهم منطقه استقرار واحد‌های دانش بنیان با اولویت محصولات آی. تی و آی. سی. تی و وجود گمرک تخصصی است که این امکان را به این واحد‌ها می‌دهد تا از این ظرفیت و با استفاده از یک سری مشوق‌ها بتوانند نسبت به تولید و صادرات کالا‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام /ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.