سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطالبات کارگران شهرداری خرمشهر پرداخت خواهد شد

سرپرست شهرداری خرمشهر از واریزی حقوق ۲ ماه کارگران این اداره طی چند روز آینده خبر داد.

فرهاد دربندی نور، سرپرست شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: حقوق ۲ ماه از مطالبات پرداخت نشده کارگران شهرداری این شهرستان با پیگیری های مسئولین شهری در استان و وعده استاندار در خصوص اختصاص اعتبارات لازم تا هفته آینده به حساب آن ها واریز می شود.

او مجموع معوقات پرسنل اداری و خدماتی این اداره را ۵ ماه و مطالبات نیروهای حق الزحمه ای  را یک ماه اعلام کرد.

این در حالی است که کارگران شهرداری خرمشهر در اعتراضات خود درباره پرداخت نشدن مطالباتشان از پرداخت نشدن حقوق و حق بیمه ۶ ماه خود گلایه داشتند.

دربندی با بیان اینکه پرداخت حقوق پرسنل به وسیله منابع داخلی شهر ممکن نیست و انجام این کار وابستگی شدیدی به منابع خارج از شهر دارد افزود: این اداره از ابتدای سال ۴۶ میلیارد تومان از بخش ارزش افزوده دریافتی داشته که ۴۳ میلیارد آن به حقوق پرسنل اختصاص یافت.

زخم چرکین شهرداری خرمشهر درمان می شود

سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: شرایط مالی فعلی این اداره مانند زخمی چرکین است که مداوای آن در این زمان سخت است اما ناممکن نیست و می توان با جذب سرمایه گذار اوضاع شهرداری خرمشهر را بهبود بخشید.

او در خصوص علت پیش آمدن وضعیت نا بسامان مالی کنونی در این اداره بیان کرد: در طول ۱۲ سال گذشته چشم اندازی برای رسیدن شهرداری خرمشهر به درآمد پایدار و درآمدزایی تعریف نشده است که یکی از دلایل آن را می توان ارتباط نامطلوب شوراهای شهر گذشته با این اداره برشمرد.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.