سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت‌نام در سامانه جهش تولید مسکن در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ثبت‌نام متقاضیان مسکن در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در این استان امکان‌پذیر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در نخستین جلسه ستاد برنامه‌ریزی و راهبری قانون جهش تولید مسکن آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان حائز شرایط می‌توانند به مدت یک‌ماه تا ۲۸ آبان با مراجعه به این سامانه به نشانی saman.mrud.ir ثبت‌نام کنند.

حمزه لو گفت: ظرفیت‌های استان در قالب دستورالعمل اجرایی قانون جهش تولید مسکن شناسایی شده و این ستاد تلاش می‌کند برنامه‌ها و فرآیند‌های اجرایی را در بازه‌های زمانی مشخص تدوین کند.

وی ادامه داد: امسال نیاز آذربایجان‌غربی از برنامه احداث یک میلیون واحد مسکونی،۴۴ هزار و ٧۴١ واحد اعلام و در این راستا، اراضی مستعد واقع در حریم شناسایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: براساس قانون جهش تولید مسکن، سیاست بزرگ دولت تولید مستمر و انبوه مسکن تبیین شده است.

حمزه‌لو بیان کرد: پیش از این، مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی تحصیل ٢٣ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی را برای اجرای برنامه‌های نهضت ملی مسکن انجام داده است.

طرح ساخت مسکن در آذربایجان‌غربی آغاز شده و تا یک ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.