سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

تفتان قابلیت تبدیل شدن به قطب پرورش ماهی در سیستان و بلوچستان را دارد

خیابانی گفت: تفتان دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه کشاورزی، معدنی، گردشگری و از جمله شیلات است که با توجه به شرایطی که این شهرستان در حوزه پرورش ماهی‌های سردآبی و خاویاری دارد می‌تواند به قطب پروش ماهی در سیستان و بلوچستان تبدیل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان؛ حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از مجموعه سیستم مدار بسته پرورش ماهی تفتان اظهارداشت: باید از تولیدکنندگان برای فروش محصول و دسترسی به بازار‌های هدف حمایت شود.

وی همچنین در بازدید از مجتمع کشت و صنعت گوهرکوه بازدید کرد و در گفتگو با مدیران و فعالان این مجتمع افزود: افزایش میزان کشت پنبه، اقتصادی کردن و استفاده از شیوه‌های جدید کشاورزی، استفاده از ظرفیت‌های پرورش ماهیان سردآبی باید مورد توجه مسوولان دست‌اندرکار قرار گیرد.

 مجموعه سیستم مدار بسته پرورش ماهی در تفتان به همت بخش خصوصی ساخته و با حمایت‌های دستگاه‌های دولتی مشکلات پیش روی آن رفع شده که قادر خواهد بود حدود ۱۰۰تن انواع ماهیان سردآبی و خاویاری را در سال تولید کند که دارای ارزش افزوده زیادی است.

انتهای ئپیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.