سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری کاشان:

۱۰۰ میلیون تومان برای اصلاح شبکه آبیاری آزادراه کاشان هزینه شد

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان گفت: تابستان امسال ۱۰۰ میلیون تومان برای توسعه فضای سبز و شبکه آبیاری محدوده خزاق، آزادراه و عوارضی شهرستان کاشان هزینه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا عبدلی خالدی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان یکی از اقدام‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان را حفظ و نگه‌داشت رینگ سبز شهری برشمرد و گفت: یکی از چالش‌های این سازمان، تامین آب فضای ارزشمند محدوده خزاق، آزادراه و عوارضی با توجه به لزوم مدیریت منابع در بحران کم‌آبی است.

وی ادامه داد: در ماه‌های گذشته شاهد تخریب و سرقت شمار زیادی از تجهیزات شبکه آبیاری از جمله شیرفلکه و همچنین فرسودگی تجهیزات فنی نظیر سیستم آبیاری قطره‌ای در این منطقه بودیم که با همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان، کمبود‌ها برطرف شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان، خزاق، آزاد راه، عوارضی، پل سادات، جاده قمصر، بلوار امام رضا (ع) را از جمله نقاطی برشمرد که اقدام‌های اصلاحی در آن انجام شده است.

وی اصلاح شبکه آبیاری جنگل‌کاری اعم از شیر فلکه‌های۶۳، ۹۰، ۱۱۰ و ۲۵۰ در چندین نقطه از پارک جنگلی، لوله‌گذاری، تعویض و تعمیر شیر فلکه‌ها، حفر کانال برای اصلاح شبکه آبیاری، تعویض لوله‌های قطره‎ای فضای سبز به طول ۲۵ هزار متر و تعویض و یا تعمیر ۱۵هزار دریپر‌های کهنه و فرسوده را جزیی از اقدام‌های انجام شده در تابستان امسال برای توسعه فضای سبز و شبکه آبیاری محدوده خزاق، آزادراه و عوارضی بیان کرد.

عبدلی خالدی اضافه کرد: اکنون فضای سبز تحت پوشش شهرداری در این شهر بیش از ۸۷۰ هکتار است.

شهرداری کاشان ۶ معاونت، پنج منطقه و ۱۰ سازمان زیر مجموعه دارد.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

این شهرستان دارای نخستین تمدن یکجانشینی و شهرنشینی به قدمت محوطه باستانی سیلک (افزون بر هفت هزار سال) است و در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.